AdvoSecure™
AdvoSecure™ Branchepakket Advocatuur
TotalDesk brengt u AdvoSecure: een veilige oplossing voor Dossier en Time Management voor advocaten tegen heldere kosten. Bij AdvoSecure worden uw gegevens automatisch veilig opgeslagen. AdvoSecure werkt standaard met een dubbellaags beveiliging. Dossiers staan opgeslagen in onze data-kluizen in 2 speciaal gecertificeerde rekencentra binnen Nederland. Uw data blijft uw data. AdvoSecure rekent af met gebruikersabonnementen. U betaalt simpel per open Dossier. Dus geen onduidelijkheid meer met extra abonnementen voor ondersteunend personeel zoals assistenten, secretariaten of stagiaires.
AdvoSecure integreert naadloos met uw bestaande kantooromgeving. Indien u uw vertrouwde email of agenda systeem wilt blijven gebruiken, dan kan dat. Bovendien biedt Advosecure de meest complete oplossing:
- ISO27001 en NEN7510 gecertificeerde opslag en verwerking in 2 afzonderlijke NL-datacenters
- Koppeling onder eigen internet Domein
- Veilige inlog via 2 factor authenticatie
- Delen/Beveiliging met medewerkers op dossier niveau
- Ieder advocaten kantoor werkt in een gescheiden beveiligde omgeving
- Meerdere backups per dag. Lange termijn >10 jaar capsule backup van archieven is mogelijk
- Uitgebreide support mogelijkheden ook buiten kantoortijden
AdvoSecure Veilig
En dan ineens liggen de gegevens van Uw cliënten op straat; Een realistisch horror scenario waar je niet aan moet denken. Juist in de Advocatuur is een veilige opslag van gegevens een absolute voorwaarde. Bij AdvoSecure worden Uw gegevens automatisch veilig opgeslagen. AdvoSecure voldoet aan de hoogste beveiligingseisen van de … wetgeving, die u beschermt tegen mogelijke datalekken. Dat is voor U een zorg minder
Advosecure Voordelig
Géén hoge vaste kosten voor uw IT maar u betaalt alléén als u het systeem daadwerkelijk gebruikt. Bij AdvoSecure betaalt U alleen een bedrag per dossier dat u aanmaakt en over de hoeveelheid gegevens die u opslaat. Dat is voordelig, inzichtelijk en zonder verborgen kosten.
Advosecure Gemak
Eenvoudig in gebruik en een groot scala aan mogelijkheden met excellente ondersteuning:
-Conversie gegevens naar nieuw systeem
-Trainingsmogelijkheden
-Backup zonder omkijken
-Unieke Gespreksduur Dossierintegratie
-Naadloze integratie met Microsoft 365 of andere MS Office varianten
Wij helpen graag!
-
TotalDesk
Hoofdstraat 292,
2171 BS, Sassenheim - Openingstijden Ma-Vr 09:00-17:00
- Direct contact : 085-782 2222 Sales@totaldesk.nl